Monday, December 19, 2011 | By: fEnDi nEtWoRk

Antivirus Kaspersky Internet Security 2012


Assalamualaikum......

Saya ada menjual antivirus Kaspersky Internet Security 2012 ( KIS ) dan Kaspersky Antivirus 2012 ( KAV )....

Product Detail :

Kaspersky Internet Security 2012 ( KIS )

* 100 % original dan 1 tahun lesen
* Harga : 3 user ---> RM 55.00
1 user ---> RM 35.00

Kaspersky Antivirus 2012 ( KAV )

* 100 % original dan 1 tahun lesen
* Harga : 1 user ---> RM 20.00

Penghantaran :

* Saya akan menghantar activation code kepada email anda so anda kena beri email kepada saya tetapi anda mesti membuat pembayaran terlebih dahulu kepada saya.

Pembayaran :

* Anda boleh membuat transfer funds kepada saya samada Maybank ataupun CIMB. Saya minta maaf kerana tidak boleh meletekkan no akaun saya di sini atas keselamatan.

* Boleh email kepada saya fendi87_scorpio@yahoo.com sekiranya berminat dengan produk ini..

Terima Kasih....

0 comments:

Post a Comment